Reklamacje i zwroty

Gwarancja:

Biżuteria Mystic Wings jest biżuterią autorską, ręcznie wykonaną. Biżuteria Mystic Wings objęta jest sześciomiesięczną gwarancją w ramach której naprawiane są wady ukryte.  

Gwarancja nie obejmuje: 

  • wady powstałej na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym - zerwania sznurka, nici, linki jubilerskiej, zerwania łańcuszka, zerwania i zagubienia elementów biżuterii
  • uszczerbków wynikających z nieprawidłowego użytkowania biżuterii,
  • biżuterii odbarwionej oraz uszkodzonej poprzez niewłaściwe użytkowanie (patrz - pielęgnacja biżuterii)
  • naturalnych zużyć powłok - biżuterii srebrnej złoconej, która podlega naturalnemu ścieraniu czy biżuterii srebrnej, która naturalnie utlenia się i ciemnieje

Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.

Reklamacje:

Proszę o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:

  • Zawiadomić o reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy kontakt@mysticwings.pl
  • Wypełnić i przesłać formularz reklamacyjny ( formularz jest dostępny we wzorze)
  • Szczegółowo opisać przyczynę reklamacji w formularzu, 
  • Dostarczyć na koszt własny, wraz z dowodem zakupu, danymi kontaktowymi, numerem zamówienia.

Na adres siedziby firmy

CONEXA

Duńska 70/1, 71-795 Szczecin

  • Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni od otrzymania przesyłki
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana to produkt zostanie naprawiony, przesłany nowy lub przyznany zwrot pieniędzy
  • Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt. 

Przesyłki nie zawierające powyższych procedur - będą odsyłane do Klienta.  

Formularz Reklamacji : Wzór formularza reklamacja

Zwrot produktów:

  • Klient zawierający umowę drogą elektroniczną, przez sklep internetowy, po otrzymaniu produktu może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni.
  • Towar nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony, uszkodzony, musi być w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
  • Klient odstępujący od Umowy Sprzedaży, ponosi koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty
  • Zwrotowi nie podlegają modele zrobione na indywidualne życzenie Klienta

Produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta, nie podlegają zwrotowi.

Aby skorzystać w prawa odstąpienia od umowy:

  • Wypełnij pisemne oświadczenie o dostąpieniu od umowy, podaj numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
  • Odeślij na adres firmy zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
  • W terminie nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki - zostanie dokonany zwrot pieniędzy. 
  • Zwrot płatności jest wykonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w transakcji zakupu
  • W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi płatność za zwracany Towar, z wyjątkiem kosztów odesłania Towaru. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru
  • Jeżeli Twój zwrot zostanie odrzucony (ślady użytkowania, uszkodzenia) to przekażemy Ci na wskazany adres mailowy informację o nieprzyjęciu zwrotu. W ciągu 7 dni roboczych, na wskazany adres zwrotny, odeślemy produkt pokrywając koszt przeszyłki

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.

Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.  

Formularz Zwrotu: Wzór formularza odstąpienia od umowy

 

Naprawy:

Naprawę lub odświeżenie biżuterii nieobjętej gwarancją lub z przekroczonym okresem gwarancji, możemy przeprowadzić w ramach odpłatnego “Spa”. Aby skorzystać ze “Spa”, wypełnij formularz i dołącz go do przesyłki.

Przesyłkę wyślij na adres siedziby firmy:

CONEXA

Duńska 70/1

71-795 Szczecin

 

Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.

Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 7 dni roboczych, powrócimy z ustaloną datą naprawy i wyceną.

Wycenę każdej naprawy wykonujemy indywidualnie, koszt zależy od zakresu naprawy/odświeżenia biżuterii. Wstępnej wyceny możemy wykonać na podstawie wcześniej otrzymanych zdjęć biżuterii. Ostateczny koszt potwierdzamy po otrzymaniu przesyłki.

Formularz Zwrotu: Wzór formularza naprawy

do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl