
Gwarancja:
Biżuteria Mystic Wings jest biżuterią autorską, ręcznie wykonaną. Biżuteria Mystic Wings objęta jest sześciomiesięczną gwarancją w ramach której naprawiane są wady ukryte.
Gwarancja nie obejmuje:
- wady powstałej na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym - zerwania sznurka, nici, linki jubilerskiej, zerwania łańcuszka, zerwania i zagubienia elementów biżuterii
- uszczerbków wynikających z nieprawidłowego użytkowania biżuterii,
- biżuterii odbarwionej oraz uszkodzonej poprzez niewłaściwe użytkowanie (patrz - pielęgnacja biżuterii)
- naturalnych zużyć powłok - biżuterii srebrnej złoconej, która podlega naturalnemu ścieraniu czy biżuterii srebrnej, która naturalnie utlenia się i ciemnieje
Ważne, aby zachować dowód zakupu (paragon). Jest to podstawą do zgłaszania reklamacji.
Reklamacje:
Proszę o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Zawiadomić o reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy kontakt@mysticwings.pl
- Wypełnić i przesłać formularz reklamacyjny ( formularz jest dostępny we wzorze)
- Szczegółowo opisać przyczynę reklamacji w formularzu,
- Dostarczyć na koszt własny, wraz z dowodem zakupu, danymi kontaktowymi, numerem zamówienia.
Na adres siedziby firmy
CONEXA
Duńska 70/1, 71-795 Szczecin
- Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni od otrzymania przesyłki
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana to produkt zostanie naprawiony, przesłany nowy lub przyznany zwrot pieniędzy
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.
Przesyłki nie zawierające powyższych procedur - będą odsyłane do Klienta.
Formularz Reklamacji : Wzór formularza reklamacja
Zwrot produktów:
- Klient zawierający umowę drogą elektroniczną, przez sklep internetowy, po otrzymaniu produktu może odstąpić od umowy w ciągu 14 dni.
- Towar nie może nosić śladów używania, nie może być zniszczony, uszkodzony, musi być w oryginalnym opakowaniu z jego całą zawartością.
- Klient odstępujący od Umowy Sprzedaży, ponosi koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy. W przypadku niespełnienia tych warunków, produkt nie zostanie przyjęty
- Zwrotowi nie podlegają modele zrobione na indywidualne życzenie Klienta
Produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta, nie podlegają zwrotowi.
Aby skorzystać w prawa odstąpienia od umowy:
- Wypełnij pisemne oświadczenie o dostąpieniu od umowy, podaj numer konta, na które zostanie przekazany zwrot pieniędzy.
- Odeślij na adres firmy zakupiony produkt w nieuszkodzonym stanie i w oryginalnym opakowaniu wraz z całą jego zawartością.
- W terminie nie później niż 14 dni od dnia otrzymania przesyłki - zostanie dokonany zwrot pieniędzy.
- Zwrot płatności jest wykonany przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w transakcji zakupu
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi płatność za zwracany Towar, z wyjątkiem kosztów odesłania Towaru. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru
- Jeżeli Twój zwrot zostanie odrzucony (ślady użytkowania, uszkodzenia) to przekażemy Ci na wskazany adres mailowy informację o nieprzyjęciu zwrotu. W ciągu 7 dni roboczych, na wskazany adres zwrotny, odeślemy produkt pokrywając koszt przeszyłki
Sprzedawca prosi o zwracanie towaru niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
Formularz Zwrotu: Wzór formularza odstąpienia od umowy
Naprawy:
Naprawę lub odświeżenie biżuterii nieobjętej gwarancją lub z przekroczonym okresem gwarancji, możemy przeprowadzić w ramach odpłatnego “Spa”. Aby skorzystać ze “Spa”, wypełnij formularz i dołącz go do przesyłki.
Przesyłkę wyślij na adres siedziby firmy:
CONEXA
Duńska 70/1
71-795 Szczecin
Nie przyjmujemy przesyłek wysłanych za pobraniem.
Po otrzymaniu przesyłki, w ciągu 7 dni roboczych, powrócimy z ustaloną datą naprawy i wyceną.
Wycenę każdej naprawy wykonujemy indywidualnie, koszt zależy od zakresu naprawy/odświeżenia biżuterii. Wstępnej wyceny możemy wykonać na podstawie wcześniej otrzymanych zdjęć biżuterii. Ostateczny koszt potwierdzamy po otrzymaniu przesyłki.
Formularz Zwrotu: Wzór formularza naprawy
