
Właścicielem, Sprzedawcą oraz Administratorem Sklepu Internetowego Mystic Wings jest: Conexa Magdalena Pałka z siedzibą w Szczecinie, pod adresem:
ul. Duńska 70/1, 71-795 Szczecin
NIP 8512392622
Wyłączne prawo do prowadzenia Sklepu Internetowego Mystic Wings ma Conexa Magdalena Pałka zwana w niniejszym Regulaminie Sprzedawcą.
I DEFINICJE
Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto wymienionych definicji, należy je rozumieć w podanym poniżej znaczeniu
- REGULAMIN - niniejszy Regulamin wraz z załącznikami, informujący o obowiązkach oraz uprawnieniach dwóch Stron Umowy.
- SKLEP - sklep internetowy dostępny pod adresem: www.mysticwings.pl
- SPRZEDAWCA LUB USŁUGODAWCA - Conexa Magdalena Pałka z siedzibą w Szczecin, pod adresem: ul. Duńska 70/1, 71-795 Szczecin NIP: 8512392622
- KUPUJĄCY - Klient lub Konsument. Osoba fizyczna nabywająca produkt za pośrednictwem Sklepu Internetowego Mystic Wings
- USŁUGOBIORCA - osoba fizyczna, osoba prawna, nabywająca produkty za pośrednictwem Sklepu Internetowego Mystic Wings, dostępnego pod adresem www.mysticwings.pl oraz korzystająca z subskrypcji Newslettera.
- ZAMÓWIENIE - złożona przez Kupującego za pośrednictwem Sklepu Internetowego Mystic Wings oferta zawarcia umowy sprzedaży.
- KONTO - indywidualny panel administracyjny Użytkownika dostępny po dokonaniu rejestracji i zalogowaniu w Sklepie Internetowym Mystic Wings oznaczony loginem i hasłem, służący zawieraniu umów sprzedaży.
- REJESTRACJA - proces polegający na utworzeniu przez Użytkownika Konta w Sklepie Internetowym Mystic Wings.
- UMOWA - umowa sprzedaży towaru zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym za pośrednictwem Sklepu Internetowego Mystic Wings
- PRODUKT - każdy przedmiot sprzedawany za pośrednictwem Sklepu Internetowego Mystic Wings.
- NEWSLETTER - usługa świadczona drogą elektroniczną, polegająca na wysyłaniu do Usługobiorców informacji handlowych własnych produktów.
- FORMA PŁATNOŚCI - forma zapłaty za zamówiony produkt, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia oferowana przez Sklep
- FORMA DOSTAWY - forma dostarczenia zamówionego produktu, wybrana przez Kupującego podczas składanego Zamówienia.
- DOKUMENT SPRZEDAŻY - faktura VAT lub Paragon, w zależności od wskazań Kupującego.
- ZAŁĄCZNIKI - formularz odstąpienia od umowy, formularz reklamacyjny.
- INFORMACJA - informacja o produkcie, znajdująca się przy zdjęciu produktu, stanowiąca opis najważniejszych określeń oraz charakterystyki danego produktu, umożliwiający Kupującemu zapoznanie się z jego właściwościami.
- KOSZYK - forma magazynowania wybranych przez Kupującego produktów w celu późniejszego ich zakupu.
- PRZEDMIOT UMOWY - wybrane przez Kupującego produkty lub usługi
- POLITYKA PRYWATNOŚCI - zasady przetwarzania danych osobowych oraz wykorzystywania plików cookies w Sklepie Internetowym Mystic Wings, które zostały szczegółowo opisane pod adresem: https://mysticwings/polityka-prywatnosci
- FORMULARZ ZAMÓWIENIA - znajdujący się w Sklepie Internetowym Mystic Wings system techniczny umożliwiający złożenie Zamówienia przez Kupującego poprzez dostępne pola formularza, bez konieczności dokonywania uprzedniej Rejestracji.
- WADA - wada prawna lub wada fizyczna zakupionego produktu.
II POSTANOWIENIA OGÓLNE
- Sklep Internetowy Mystic Wings, dostępny pod adresem: www.mysticwings.pl prowadzony jest przez Conexa Magdalena Pałka
- Regulamin sporządzony jest w języku polskim i stanowi wzorzec umowy zawieranej na odległość, zgodnie z obowiązującymi powszechnie przepisami prawa polskiego.
- Sprzedaż wysyłkowa prowadzona jest na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej oraz innych krajów Unii Europejskiej.
- Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Internetowym Mystic Wings są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych, oraz zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.
- Sprzedawca ma obowiązek dostarczenia Kupującemu produktów bez wad.
- Przedmiotem działalności Sklepu Internetowego Mystic Wings jest sprzedaż detaliczna biżuterii autorskiej i tworzonej na zamówienie za pośrednictwem sieci Internet.
- Ceny podane na stronie Sklepu Internetowego YES wyrażone są w złotych polskich i zawierają podatek VAT.
- Kupujący może składać zamówienia w Sklepie Internetowym YES, 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.mysticwings.pl
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem, zastosowanie znajdą właściwe przepisy Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Konsument w sytuacji sporu ze Sprzedawcą ma możliwość polubownego załatwienia sprawy poprzez: a) zwrócenie się do stałego polubownego sądu konsumenckiego; b) mediację; c) zwrócenie się do wojewódzkiego inspektora Inspekcji Handlowej; d) uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu od Federacji Konsumentów.
III REJESTRACJA
- Rejestracja w Sklepie Internetowym YES jest dobrowolna i bezpłatna.
- Rejestracja i założenie konta nie jest warunkiem koniecznym złożenia zamówienia w Sklepie Internetowym Mystic Wings.
- W celu dokonania Rejestracji w Sklepie Użytkownik powinien wypełnić formularz rejestracji znajdujący się na stronie internetowej Sklepu, podając w nim swoje prawdziwe dane.
- Użytkownik w celu pomyślnego przejścia procesu Rejestracji zobowiązany jest podać następujące dane: Imię, Nazwisko, Adres e-mail, Hasło, Powtórz hasło
- Opcjonalnie przy dokonywanej Rejestracji, można wyrazić zgodę na otrzymywanie Newslettera o promocjach i nowościach w Sklepie Internetowym Mystic Wings na adres mailowy podawany przy Rejestracji.
- Po wypełnieniu przez Użytkownika pól formularza Rejestracji wymaganymi danymi zostanie utworzone Konto Użytkownika. W przypadku gdy dane Użytkownika, wymagane podczas procesu Rejestracji ulegną zmianie, Użytkownik proszony jest do ich aktualizacji w celu doprowadzenia do stanu zgodnego z rzeczywistością.
IV ZAMÓWIENIA
- Kupujący może składać zamówienia w Sklepie 24 godziny na dobę 7 dni w tygodniu poprzez stronę internetową www.mysticwings.pl
- Informacje o produktach prezentowane na stronach internetowych Sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego; stanowią zaproszenie do zawarcia umowy sprzedaży.
- Złożenie zamówienia stanowi ofertę w rozumieniu kodeksu cywilnego, złożoną Sprzedawcy przez Kupującego.
- Kupujący ma możliwość złożenia zamówienia za pośrednictwem Sklepu Internetowego Mystic Wings bez uprzedniej Rejestracji albo po utworzeniu własnego Konta.
- W celu wystawienia faktury VAT, Kupujący zobowiązany jest do napisania takiej informacji w komentarzu oraz podania Firmy i numeru NIP podczas składania zamówienia.
- Przy składaniu zamówienia Kupujący może skorzystać z kodów promocyjnych. Należy wówczas wpisać podany kod rabatowy, celem dokonania tańszego zakupu.
- W celu złożenia zamówienia Kupujący powinien dodać do „Koszyka” Produkt, który zamierza kupić.
- Dodanie produktu do „Koszyka” nie jest równoznaczne ze złożeniem zamówienia. Produkty mogą być dodawane lub usuwane z „Koszyka”.
- Aby sfinalizować zamówienie, należy dodać do „Koszyka” wybrane przez siebie Produkty, określić rodzaj wysyłki i formę płatności, a następnie wybrać opcję „zamawiam i płacę” oraz postępować zgodnie z podanymi wskazówkami.
- Kupujący może złożyć zamówienie po zalogowaniu się na swoje Konto lub w przypadku braku konta podając w formularzu dane niezbędne do realizacji przez Sprzedawcę Umowy.
- Po złożeniu prawidłowego zamówienia, zamówienie uważa się za przyjęte. Zamówienia złożone w ten sposób są potwierdzane mailowo.
- Zamówiony Towar dostarczony zostanie na adres wskazany przez Kupującego.
- Prezentowane na stronach Sklepu Internetowego Mystic Wings zdjęcia i inne formy wizualizacji oraz prezentacji biżuterii mogą nie oddawać jej rzeczywistej wielkości.
- Z uwagi na proces powstawania biżuterii - wiele wzorów wykonywanych jest ręcznie - poszczególne egzemplarze tego samego modelu, mogą nieznacznie różnić się między sobą.
- Nie jest możliwe dokonanie anulowania zamówienia produktu, który został już wysłany.
- Sklep realizuje zamówienia złożone od poniedziałku do piątku w ciągu 2-5 dni roboczych. Zamówienia złożone w soboty, niedziele oraz święta, będą wysyłane następnego dnia roboczego.
- Dniem wykonania Umowy zawartej za pośrednictwem Sklepu Internetowego Mystic Wings jest dzień odbioru przesyłki przez Kupującego.
V SPOSÓB PŁATNOŚCI
- Wszystkie ceny w Sklepie są cenami brutto, zawierającymi podatek od towarów i usług (VAT).
- Za złożone zamówienie można zapłacić, w zależności od wyboru Kupującego:
- Zwykłym przelewem na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Za pomocą platformy płatniczej PayU - operatorem elektronicznych płatności jest spółka PayU SA z siedzibą w Poznaniu, 60-166 Poznań, przy ul. Grunwaldzkiej 186, krajowa instytucja płatnicza, nadzorowana przez Komisję Nadzoru Finansowego, wpisana do Rejestru usług płatniczych pod numerem IP1/2012, wpisana do rejestru przedsiębiorców prowadzonego przez Sąd Rejonowy w Poznaniu – Nowe Miasto i Wilda w Poznaniu, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego pod numerem KRS 0000274399, o kapitale zakładowym w wysokości 4.944.000 PLN, w całości opłaconym, posiadająca numer identyfikacji podatkowej NIP: 779-23-08-495, REGON 300523444
3. W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, wpłaty należy dokonać na rachunek bankowy Sprzedawcy numer:
59 1050 1559 1000 0092 1598 3934 (ING bank)
CONEXA Magdalena Pałka
ul.Duńska 70/1, 71-795 Szczecin
W tytule przelewu należy wpisać „Zamówienie ……..”
4. Koszty dostawy Produktu są ustalane w trakcie procesu składania Zamówienia i są uzależnione od wyboru sposobu płatności oraz sposobu dostawy zakupionego Produktu.
5. W przypadku wybrania przez Kupującego płatności przelewem tradycyjnym, zamówienie należy opłacić w terminie 3 dni roboczych od złożenia zamówienia ( w przypadku braku zapłaty, Umowa zostaje anulowana)
VI REALIZACJA DOSTAWY
- Dostawa następuje na adres wskazany przez Kupującego w zamówieniu.
- Do każdego zamówienia wystawiany jest paragon lub na życzenie Klienta faktura VAT.
- Czas kompletowania Zamówienia wynosi od 2-5 dni roboczych.
- W przypadku płatności przelewem tradycyjnym, Sprzedawca przystąpi do kompletowania Zamówienia po zaksięgowaniu przelewu
- Realizacja projektów na zamówienie indywidualne, przewidywany czas 14 - 21 dni roboczych.
- Dostawa Produktu przez przewoźnika następuje w terminie przez niego deklarowanym tj. od 2 do 7 dni roboczych (dostawa następuje wyłącznie w dni robocze z wyłączeniem sobót, niedziel i świąt).
- W sytuacji, gdy w ramach jednego zamówienia Kupujący zakupił towary o różnym terminie realizacji, zamówienie zostanie zrealizowane w terminie właściwym dla towaru o najdłuższym terminie.
- Przesyłki zagraniczne realizowane są tylko i wyłącznie poprzez firmę kurierską i koszty wysyłki za granicę pokrywa Kupujący
- Państwa, na terytorium których realizowana jest dostawa:
- Polska
- kraje Unii Europejskiej
VII PRAWO ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Konsument ma prawo odstąpić od umowy zawartej ze Sprzedawcą za pośrednictwem Sklepu, w terminie 14 dni bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- Konsument musi poinformować Sprzedawcę o swojej decyzji o odstąpieniu od umowy w drodze jednoznacznego oświadczenia (na przykład pismo wysłane pocztą lub informacja przekazana pocztą elektroniczną). Konsument może skorzystać z wzoru formularza odstąpienia od umowy umieszczonego na końcu Regulaminu jako załącznik.
- Odsyłany towar nie może nosić żadnych śladów użytkowania, powinien posiadać fabryczne opakowanie oraz metki, w innym przypadku towar zostanie odesłany do Kupującego na jego koszt.
- Zwrotowi nie podlegają modele zrobione na indywidualne zamówienie, zrobione wg specyfikacji Konsumenta
- Konsument odstępujący od Umowy Sprzedaży ponosi koszty odesłania Produktu do Sprzedawcy. Konsument zwraca przedmiot na własny koszt.
- Sprzedawca nie przyjmuje przesyłek za pobraniem.
- Konsument ma obowiązek zwrócić produkt lub produkty niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od Umowy.
- Termin do odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni od dnia w którym Konsument wszedł w posiadanie towaru
VIII SKUTKI ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- W przypadku odstąpienia od zawartej umowy Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od niego płatności, poza kosztami dostarczenia towaru
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności, jakie zostały przez Konsumenta użyte w pierwotnej transakcji
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub do czasu dostarczenia mu dowodu jego odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: Duńska 70/1, 71-795 Szczecin niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Konsument poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży.
- Termin jest zachowany, jeżeli Konsument odeśle towar przed upływem terminu 14 dni.
- Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru.
IX WYJĄTKI OD PRAWA ODSTĄPIENIA OD UMOWY
- Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Konsumentowi w odniesieniu do umowy, w której przedmiotem są produkty wykonane na indywidualne zamówienie Klienta
- Prawo odstąpienia od Umowy Sprzedaży przysługuje zarówno Sprzedawcy, jak i Klientowi (Konsumentowi), w przypadku niewykonania przez drugą stronę umowy swojego zobowiązania w terminie ściśle określonym.
X REKLAMACJE
- Biżuteria Mystic Wings jest biżuterią autorską, ręcznie wykonaną. Biżuteria jest sześciomiesięczną gwarancją w ramach której naprawiane są wady ukryte.
- Ważne, aby zachować dowód zakupu. Jest to podstawa do zgłoszenia reklamacji.
- Gwarancja nie obejmuje:
- wady powstałej na skutek uszkodzeń mechanicznych, w tym - zerwania sznurka, nici, linki jubilerskiej, gumki jubilerskiej, zerwania łańcuszka, zerwania i zgubienia elementów biżuterii
- uszczerbków wynikających z nieprawidłowego użytkowania biżuterii,
- biżuterii odbarwionej oraz uszkodzonej poprzez niewłaściwe użytkowanie i konserwację,
- naturalnych zużyć powłok - biżuterii srebrnej złoconej, która podlega naturalnemu ścieraniu czy biżuterii srebrnej, która naturalnie utlenia się i ciemnieje
4. W przypadku wystąpienia wady produktu Kupujący ma możliwość reklamowania wadliwego produktu. Proszę o postępowanie zgodnie z poniższą procedurą reklamacyjną:
- Zawiadomić o reklamacji za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres mailowy kontakt@mysticwings.pl
- Wypełnić i przesłać formularz reklamacyjny ( formularz jest dostępny na końcu regulaminu jako załącznik)
- Szczegółowo opisać przyczynę reklamacji w formularzu,
- Dostarczyć na koszt własny, wraz z dowodem zakupu, danymi kontaktowymi, numerem zamówienia.
Na adres siedziby firmy
CONEXA Magdalena Pałka
Duńska 70/1, 71-795 Szczecin
- Po otrzymaniu przesyłki, produkt zostanie poddany ekspertyzie, o wynikach której zostaną Państwo niezwłocznie poinformowani korespondencyjnie, telefonicznie
- Czas rozpatrywania reklamacji to 14 dni od otrzymania przesyłki
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana to produkt zostanie naprawiony, przesłany nowy lub przyznany zwrot pieniędzy
- Jeżeli reklamacja zostanie uznana za nieuzasadnioną, przekażemy Ci szczegółowe uzasadnienie podjętej decyzji i w ciągu 14 dni roboczych odeślemy reklamowany produkt.
Przesyłki nie zawierający powyższych procedur - będą odsyłane do Klienta.
XI DANE OSOBOWE
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Administratorem danych osobowych jest Conexa Magdalena Pałka z siedzibą w Szczecinie, ul. Duńska 70/1, 71-795 Szczecin
- Dane osobowe przetwarzane będą w celu realizacji zamówienia - na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. b ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.,
- Odbiorcami danych osobowych będą podmioty uczestniczące w realizacji zamówienia,
- Celem przetwarzania danych Kupującego przez Sprzedawcę, podanych przez Kupującego w związku z zakupami w Sklepie, jest realizacja zamówień. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest:
- umowa sprzedaży lub działania podejmowane na żądanie Kupującego, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO),
- ciążący na Sprzedawcy obowiązek prawny związany z rachunkowością (art. 6 ust. 1 lit. c) oraz
- prawnie uzasadniony interes Sprzedawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
3. Podanie danych przez Kupującego jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do zawarcia umowy sprzedaży. Niepodanie danych uniemożliwi zawarcie umowy sprzedaży w Sklepie.
4. Dane Kupującego podane w związku z zakupami w Sklepie będą przetwarzane do momentu, w którym:
- przestanie obowiązywać umowa sprzedaży zawarta między Kupującym a Sprzedawcą;
- na Sprzedawcy przestanie ciążyć obowiązek prawny, zobowiązujący go do przetwarzania danych Kupującego;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Kupującego lub Sprzedawcę, związanych z umową sprzedaży zawartą przez Sklep;
- zostanie przyjęty sprzeciw Kupującego wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Sprzedawcy
- w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
5. Kupującemu przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora
a także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Kupującego – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
6. W celu realizacji swoich praw, Kupujący powinien skontaktować się ze Sprzedawcą.
7. W przypadku gdy Kupujący uzna, że jego dane są przetwarzane niezgodnie z prawem, Kupujący może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
XII ZASTRZEŻENIA
- Zakazane jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym.
- Każdorazowo składane w Sklepie zamówienie stanowi odrębną umowę sprzedaży i wymaga osobnej akceptacji Regulaminu. Umowa zawierana jest na czas i w celu realizacji zamówienia.
- Umowy zawierane na podstawie niniejszego regulaminu zawierane są w języku polskim.
- W przypadku ewentualnego sporu z Kupującym niebędącym Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Sprzedawcy.
- Żadne z postanowień niniejszego regulaminu nie wyłącza lub w żadnym stopniu nie ogranicza uprawnień Konsumenta wynikających z przepisów prawa.
- Postanowienia dotyczące towarów i umowy sprzedaży stosuje się odpowiednio do treści cyfrowych i umowy o dostarczanie treści cyfrowych, o ile Regulamin nie określa tych kwestii odrębnie.
Załącznik nr 1 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza odstąpienia od umowy, z którego Konsument może, ale nie musi skorzystać:
Wzór formularza odstąpienia od umowy
Załącznik nr 2 do Regulaminu
Poniżej znajduje się wzór formularza reklamacja, z którego Konsument musi skorzystać:
NEWSLETTER - REJESTRACJA ADRESU E-MAIL
Regulamin sklepu Mystic Wings
I DEFINICJE
- KONSUMENT – konsument w rozumieniu przepisów Kodeksu cywilnego.
- NEWSLETTER – nieodpłatnie świadczona drogą elektroniczną usługa, dzięki której Usługobiorca może otrzymywać od Usługodawcy drogą elektroniczną uprzednio zamówione wiadomości dotyczące Sklepu, w tym informacje o ofertach, promocjach oraz nowościach w Sklepie.
- SKLEP – sklep internetowy MysticWings prowadzony przez Usługodawcę pod adresem https://www.mysticwings.pl
- USŁUGODAWCA - Magdalena Pałka, przedsiębiorca prowadzący działalność gospodarczą pod firmą CONEXA Magdalena Pałka, wpisany do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej prowadzonej przez ministra właściwego do spraw gospodarki i prowadzenia Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, NIP 8512392622, nr REGON 321446552 , Duńska 70/1, 71-795 Szczecin
- USŁUGOBIORCA - każdy podmiot korzystający z usługi Newsletter.
II NEWSLETTER
- Zgodnie z art. 13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r. (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016) Administratorem danych osobowych jest Conexa Magdalena Pałka z siedzibą w Szczecinie, ul.Duńska 70/1, 71-795
- Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane będą w celu subskrypcji do newslettera na podstawie Art. 6 ust. 1 lit. a ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016 r.
- Dane osobowe Usługobiorcy przetwarzane będą w celu wysyłki Newslettera drogą elektroniczną. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest art. 10 ustawy z 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług droga elektroniczną, przesyłaniu informacji handlowej do Usługodawcy, który wyraził zgodę i udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny.
- Odbiorcami danych osobowych Usługobiorcy będą wyłącznie podmioty uprawnione do uzyskania danych osobowych na podstawie przepisów prawa oraz agencje reklamowe.
- Dane osobowe Usługobiorcy przechowywane będą do momentu żądania usunięcia z subskrypcji,
- Usługobiorca posiada prawo do żądania od administratora dostępu do danych osobowych, prawo do ich sprostowania usunięcia lub ograniczenia przetwarzania, prawo do cofnięcia zgody oraz prawo do przenoszenia danych.
- Usługobiorca ma prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne.
- Usługobiorca może dobrowolnie skorzystać z usługi Newsletter.
- Wiadomości e-mail wysyłane w ramach tej usługi wysyłane będą na adres e-mail podany przez Usługobiorcę
- Zapisanie do Newslettera odbywa się metodą double opt-in (opisaną w pkt.11-15)
- Usługobiorca, w celu zawarcia umowy i zapisania się do usługi Newsletter, w pierwszym kroku podaje w przeznaczonym do tego miejscu w Sklepie swój adres e-mail, na który chce otrzymywać wiadomości przesyłane w ramach Newslettera.
- Na podany adres e-mail zostanie wysłany mail potwierdzający prenumeratę Newslettera z linkiem.
- Usługobiorca jako osoba zapisująca się, musi potwierdzić swój zapis poprzez kliknięci linku, który otrzyma z mailu zwrotnym, zanim jego adres trafi do bazy danych sklepu Mystic Wings. Kliknięcie linku jest potwierdzeniem, że Usługobiorca wyraził zgodę.
- Zgoda jest dobrowolnym działaniem i Usługobiorca jako właściciel adresu może zalogować się do skrzynki i potwierdzić chęć otrzymywania Newslettera ze sklepu Mystic Wings.
- W momencie zapisu na Newsletter zostaje zawarta umowa o świadczeniach usługi, a Usługodawca rozpocznie jej świadczenie na rzecz Usługobiorcy
- W wiadomościach wysyłanych w ramach Newslettera będzie znajdować się informacja o możliwości wypisania się z niego, a także link do wypisania się.
- Usługobiorca może wypisać się z Newslettera, bez podawania przyczyny i ponoszenia jakichkolwiek kosztów, w każdym momencie, korzystając z opcji, o której mowa w ust. 6 lub wysyłając wiadomość na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@mysticwings.pl.
- Skorzystanie przez Usługobiorcę z linka do wypisania się z Newslettera lub wysłanie wiadomości z żądaniem wypisania z Newslettera będzie skutkować niezwłocznym rozwiązaniem umowy w zakresie świadczenia tej usługi.
III REKLAMACJE
- Zgłoszenia reklamacyjne dotyczące Newslettera należy zgłaszać Usługodawcy na adres e-mail: kontakt@mysticwings.pl
- Usługodawca ustosunkuje się do reklamacji w terminie 14 dni od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.
- W przypadku gdy postępowanie reklamacyjne nie przyniesie rezultatu oczekiwanego przez Usługobiorcę będącego Konsumentem, Konsument może skorzystać m.in. z:
- mediacji prowadzonej przez właściwy terenowo Wojewódzki Inspektorat Inspekcji Handlowej, do którego należy się zwrócić z wnioskiem o mediację. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz Inspektoratów znajduje się tutaj: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq595;
- pomocy właściwego terenowo stałego polubownego sądu konsumenckiego działającego przy Wojewódzkim Inspektoracie Inspekcji Handlowej, do którego należy złożyć wniosek o rozpatrzenie sprawy przed sądem polubownym. Co do zasady postępowanie jest bezpłatne. Wykaz sądów dostępny jest pod adresem: https://www.uokik.gov.pl/wazne_adresy.php#faq596;
- bezpłatnej pomocy miejskiego lub powiatowego rzecznika Konsumentów; d. internetowej platformy ODR dostępnej pod adresem: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/?event=main.home.howitworks.
IV DANE OSOBOWE
- Zgodnie z art.13 ogólnego rozporządzenia o ochronie danych osobowych z dnia 27 kwietnia 2016r. (Dz. Urz. UE L 119 z dnia 4.05.2016) Administratorem danych osobowych przekazanych przez Usługobiorcę w związku z zapisem na Newsletter jest firma Conexa Magdalena Pałka z siedzibą w Szczecienie, ul.Duńska 70/1, 71-795 zwana również - Usługodawca.
- Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest umowa o świadczenie usługi lub działania podejmowane na żądanie Usługobiorcy, zmierzające do jej zawarcia (art. 6 ust. 1 lit. b RODO), a także prawnie uzasadniony interes Usługodawcy, polegający na przetwarzaniu danych w celu ustalenia, dochodzenia lub obrony ewentualnych roszczeń (art. 6 ust. 1 lit. f RODO).
- Celem przetwarzania danych Usługobiorcy jest wysyłka Newslettera drogą elektroniczną. Podstawą przetwarzania danych osobowych w tym przypadku jest art. 10 ustawy z 18 lipca 2002r. o świadczeniu usług droga elektroniczną, przesyłaniu informacji handlowej do Usługodawcy, który wyraził zgodę i udostępnił w tym celu identyfikujący go adres elektroniczny.
- Podanie danych przez Usługobiorcę jest dobrowolne, ale jednocześnie konieczne do świadczenia usługi Newslettera. Niepodanie danych oznacza, że Usługodawca nie będzie mógł świadczyć tej usługi.
- Dane Usługobiorcy będą przetwarzane do momentu, w którym:
- Usługobiorca wypisze się z Newslettera;
- ustanie możliwość dochodzenia roszczeń przez Usługobiorcę lub Usługodawcę, związanych z Newsletterem;
- zostanie przyjęty sprzeciw Usługobiorcy wobec przetwarzania jego danych osobowych – w przypadku gdy podstawą przetwarzania danych był uzasadniony interes Usługodawcy – w zależności od tego, co ma zastosowanie w danym przypadku i co nastąpi najpóźniej.
6. Usługobiorcy przysługuje prawo żądania:
- dostępu do swoich danych osobowych,
- ich sprostowania,
- usunięcia,
- ograniczenia przetwarzania,
- przeniesienia danych do innego administratora a także prawo:
- wniesienia w dowolnym momencie sprzeciwu wobec przetwarzania danych z przyczyn związanych ze szczególną sytuacją Usługobiorcy – wobec przetwarzania dotyczących go danych osobowych, opartego na art. 6 ust. 1 lit. f RODO (tj. na prawnie uzasadnionych interesach realizowanych przez administratora).
7.W celu realizacji swoich praw, Usługobiorca powinien skontaktować się z Usługodawcą.
8. Usługobiorca może złożyć skargę do Prezesa Urzędu Ochrony Danych Osobowych.
V POSTANOWIENIA KOŃCOWE
- Usługodawca zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego regulaminu tylko z ważnych przyczyn. Jako ważną przyczynę rozumie się konieczność zmiany regulaminu spowodowaną modernizacją usługi Newsletter lub zmianą przepisów prawa, mającą wpływ na świadczenie usługi przez Usługodawcę.
- Informacja o planowanej zmianie regulaminu zostanie wysłana na adres e-mail Usługobiorcy podany w momencie zapisywania się do Newslettera co najmniej na 7 dni przed wprowadzeniem zmian w życie.
- W przypadku gdy Usługobiorca nie sprzeciwi się planowanym zmianom do chwili wejścia ich w życie, przyjmuje się, że akceptuje je.
- W przypadku braku akceptacji dla planowanych zmian, Usługobiorca powinien wysłać informację o tym na adres e-mail Usługodawcy: kontakt@mysticwings.pl, co będzie skutkować rozwiązaniem umowy o świadczenie usługi z chwilą wejścia w życie planowanych zmian.
- Zakazane jest dostarczanie przez Usługobiorcę treści o charakterze bezprawnym.
- W przypadku Usługobiorcy niebędącego Konsumentem sądem właściwym będzie sąd właściwy dla siedziby Usługodawcy.
- Umowa o świadczenie usługi Newslettera zawierana jest w języku polskim.
